Reklamační Podmínky značky Růže Michael
Jak a kde mám vyřešit problém s kyticí?
Jakýkoliv problém, který by se vyskytl můžete řešit přes Náš email, telefonní kontakt, či Whatsapp. Budeme po Vás požadovat pouze fotografii kytice, abychom celý případ mohli posoudit a následně proběhne naše společné řešení situace s Vámi.
Jaká je lhůta pro reklamaci květiny?
Podle zákona je to na řezané kytice 24 hodin ovšem Naše lhůta je 36 hodin od předání, avšak u některých řezaných kytic jsou to i 3 dny kdy za ně pevně ručíme.
Kdo a Jak posuzuje reklamaci?
Vaši reklamaci vždy vyřeší náš proškolený personál z Vámi zaslaných fotografií a následně Vám navrhne 2-3 varianty vyřešení situace, které jsou v každém případě vždy výhodné pro stranu ZÁKAZNÍKA.
Za 10 let na květinovém trhu tuto situaci řešíme průměrně jednou za 36 měsíců a vždy ke spokojenosti ZÁKAZNÍKA.
Tým Růže Michael
email: info@ruzemichael.cz
tel. kontakt: +420 739 272 229