Reklamační Podmínky

Reklamační Podmínky značky Růže Michael

 

Jak a kde mám vyřešit problém s kyticí?

Jakýkoliv problém, který by se vyskytl můžete řešit přes Náš email, telefonní kontakt, či Whatsapp. Budeme po Vás požadovat pouze fotografii kytice, abychom celý případ mohli posoudit a následně proběhne naše společné řešení situace s Vámi. 

 

Jaká je lhůta pro reklamaci květiny? 

Podle zákona je to na řezané kytice 24 hodin ovšem Naše lhůta je 36 hodin od předání, avšak u některých řezaných kytic jsou to i 3 dny kdy za ně pevně ručíme. 

 

Kdo a Jak posuzuje reklamaci?

Vaši reklamaci vždy vyřeší náš proškolený personál z Vámi zaslaných fotografií a následně Vám navrhne 2-3 varianty vyřešení situace, které jsou v každém případě vždy výhodné pro stranu ZÁKAZNÍKA.

 

Za 10 let na květinovém trhu tuto situaci řešíme průměrně jednou za 36 měsíců a vždy ke spokojenosti ZÁKAZNÍKA.

 

Tým Růže Michael

email: info@ruzemichael.cz

tel. kontakt: +420 739 272 229

Zpět do obchodu